Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Flaş, flaş, flaş!

Flaş, flaş, flaş!
 

Pazar günü, o da aramızda olacak.


Şimdi aldığım bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Özelikle İzmir Blog toplantısına gelecek olan arkadaşlara sürprizim olacaktı ama ben dayanamadım sizlere haber vereyim dedim.

Hem de bizlere çiğ köfte yoğuracak…

Sazını eline alıp türküler söyleyecek…

Yalnızca bu toplantı için benim geçen hafta yaptığım teklife bugün cevap veren

Değerli blog arkadaşımız

İzmir’e geliyor. Hem de Milliyet Blog toplantısına.

Kim mi?

Sıkı durun.

Hem de Adıyaman’dan geliyor.

Kendisi öğretmen.

Hem de Atatürk sevdalısı olanından,

Galatasaraylı, Galatasaray maçlarını yorum getirdiği kadar Fenerbahçe maçlarını da yorum getiren…

Bu arkadaşımızı artık tahmin etmişsinizdir.

Kim olduğunu?

Kim mi?

Fahrettin Çitil Pazar günü aramızda olacak.

Yanında yeteri kadar malzemesiyle geliyor.

Çiğ köfteler yapıp bizim kalbimize taht kuracak.

Sazını da alıp geliyor.

Kim bilir bizlere söyleyeceği güzel Türküleri olacak...

Geliyor, geliyor Fahrettin Çitil geliyor.

Dip not: Kendisi bana geleceğini iletirken demişti ki: “Ahmetçiğim geleceğimi kimseye söyleme herkese sürpriz olsun.” Ama ben dayanamadım burada açıklıyorum.

Fahrettin Bey’in geleceğini açıkladığım için kendisi bana kızmaz.

Anlaşılan Pazar günü çok güzel eğleneceğiz.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..