Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fotoğraf

Fotoğraf
 

http://grovybab.deviantart.com/art/Photo-73491591


Bir fotoğrafa kaç şey sığdırılabilir? Kaç mekan, kaç zaman, kaç imkan? Kaç yürek vardır bir fotoğrafta, kaç akıl, kaç insan? Kaç söz taşır içinde sana söylensin diye beklediğin, kaç gülüş taşır üzerine alındığın, kaç bakış vardır yakalamak için bir ömür harcadığın?

Bir fotoğraf nerede kalır en çok, hangi anda yaşar? Arada sırada kaçamak yaptığın geçmişin arka sokaklarını mı taşır üzerinde yoksa şimdinin tereddütlü zamanlarında mı yürür ağır aksak adımlarla? Ya da geleceğin niyetleri mi saklıdır içinde daha çok, önünü göremediğin puslu ve dolambaçlı yollarda?

Bir fotoğraf diyorum neyin olabilir senin, ne kadarın olabilir? Adım adım takip ettiğin, edildiğin gölgen mi, varken yok sayılan, unutmuş gibi yaptığın tövben mi? Gündüzünde geceymişcesine sakladığın düşün, geceleri gün yüzüne çıkıp da içini acıtan gerçeğin mi?

Bir fotoğraf var bende, ellerimde, hemen gözümün önünde, aklımda, yüreğimde. Bir fotoğraf var ki ben de, zamansız ve mekansız, benim her şeyim...

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..