Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Frijit Ruhlar Gezegeni'nden bildiriyorum...

Frijit Ruhlar Gezegeni'nden bildiriyorum...
 

Ben buraya -yani kısaca FRG'ye- düşeli ne kadar zaman oldu bilmiyorum. Bir gece yatağa uzandım, sabah uyandığımda buradaydım. 

"Düşeli" diyorum, zira bu benim tercihim değildi. Gece boyunca gördüğüm "düşme" kabuslarıyla beraber, bir göktaşı misali hızla çakılmış olmalıyım FRG topraklarına. Üstelik zamanla şunu da anladım ki, FRG'ye gelmeyi seçemiyorsunuz; FRG doğru zamanda ve doğru yerdeyseniz sizi bulup çekiyor içine. Sanırım bu nedenle buraya geliş yolunu kendiniz bulamıyorsunuz. 

Bu girizgahtan sonra, buraya gelmenin bir tercih değil, bir zorunluluk olabileceğini düşündüyseniz, bu genellemede yanıldınız. Çünkü aslında, kimilerinin hayalini kurduğu huzur dolu bir cennet bahçesidir FRG, isminin yarattığı olumsuz etkinin aksine. Üstelik de durduk yere akıp giden hayatınızın içinden çekip almaz sizi. Buraya gelebilmek için ruhunuzun zaten, FRG'nin zeminine uygun hale gelmiş olması gerekir. 

Burayı merak edenler için; bu uygun zemin hakkında fikir vermesi açısından, size buranın ahalisinden biraz bahsetmem gerekir. 

Kimdir ya da nedir bu frijit ruhlar? 

Galiba önce frijit kelimesinden başlamak lazım bu açıklama için. Frijit kelimesi dilimize Fransızca bir sözcük olan"Frigide" kelimesinden gelir ve kelime anlamı "soğuk"tur. 

Tabii tahmin edeceğiniz üzere düz kelime anlamıyla "soğuk ruhlardan" bahsetmeyeceğiz. Bu açıklama için, önce frijit kelimesini "kadın" ile birleştirmemiz daha anlamlı olabilir. 

Peki frijit kadın nedir? 

Şimdi "soğuk" kelimesi, bu anlatı içinde anlam kazanmaya başladı işte. Zira şu noktada konumuz kadınlığından soğumuş kadınlar... Yani açıkçası cinsel istem azlığı olan kadınlardır bu frijit olanlar. Burada özellikle dikkat edilmesi gereken şudur; cinsel istem yokluğundan bahsetmiyoruz, yalnızca bir eksiklik söz konusu bu kadınlarda. Nefret bile etseler cinsellikten- hala ve her şeye rağmen- içeride bir yerlerde kadınlıklarını yaşatmaktadırlar hala. 

Konuyu fazla dağıtmayalım, doğası gereği yumurtlamaya meyilli olması gereken kadının, üremeye yönelen seks eyleminden -hatta bazen de sırf üreme eylemi yüzünden- kaçınmasıdır firijitlik. 

Frijit ruhlara gelince... 

Tıpkı kadınların doğurganlığa bağımlı doğasına inat, üremeyi -kadınlığından tamamen kopmaksızın- reddeden kadınlar gibi; bedene can vermeye programlı ruhun da yaşama tutunma belirtilerinin -yaşamına son verme isteği duymaksızın- seyrelmesidir frijit ruh olmak... 

Aynı frijit kadınlardaki gibi, özünde can verme yetisini korusa da, bazı ruhlar çeşitli nedenlerle bu işi rölantiye alır, hatta zaman zaman bir bedene can vermekten nefret eder. Can vermek yerine, canı aylaklık etmek ister. 

Beklemez, ummaz, arzulamaz... 

Belki de sırf bu yüzden, FRG inanılmaz güzellikte ve yaşanılası bir yerdir. 

Beklentinin olmadığı yerde hayal kırıklığı da olmaz ve hayal kırıklığı yoksa beynimizin kıvrımlarını ya da kalbe giden damarları kanatacak acılarınız da... 

Uyuşmuş gibidir ruhunuz, bedeniniz gerçek dünyada hayatın olağan akışına kapılıp giderken... Hatta siz FRG'de yan gelip yatarken, Dünya'da öyle bir akar ki hayat, sizden başka hiç kimse ruhunuzun bedeninizin içinde olmadığını anlamaz. 

Öfkelenmezsiniz ya da öfkeniz saman alevinden beter söner... 

Heyecanlanmazsınız, endişelenmezsiniz ya da ürkmezsiniz... (Ya da bütün bunları asgari düzeyde yaşarsınız. O sınırı FRG belirler.) 

Hepsinden önemlisi ve bu gezegenin en temel kuralı; AŞIK OLAMAZSINIZ! 

Benim buraya geldiğimden beri görüp anladığım bu! En ufak bir kalp hareketi bile buradan kovulmanıza yeter. 

Yanlış anlaşılmasın seksten bahsetmiyoruz. Frijit ruhlarla, frijit kadınlar arasındaki en temel fark da bu! FRG'den kovulmanıza sebep olan ancak sevişmelerdir, zira FRG bedeninizin Dünya'da kiminle düşüp kalktığıyla ilgilenmez. 

Bütün bu kaotik duygusal reaksiyonların olmadığı yerde peki ne olur? 

Elbette HUZUR... 

Ama bir o kadar da CAN SIKINTISI... 

Masmavi bir deniz kıyısında, yemyeşil bir bahçenin içinde, kuş cıvıltılarıları ve ince bir keman sesi eşliğinde, önünüzde iki kişilik bir yemek ve iki kadeh şarapla bir başınıza olmak gibidir FRG'de olmak, hele de bol yıldızlı bir akşamda... 

Kimileri için kaçış, kimileri için esaret... 

Bu kısa bilgilendirmenin ardından FRG hakkında en azından bir fikriniz oldu. 

Buraya gelmeyi başarıp da beni görmek isteyen olursa, ben okyanusa yüzmeye gidiyorum; haberiniz olsun. 

Yeniden görüşmek dileğiyle... 

Frijit günler dilerim. 

 
Toplam blog
: 42
: 1011
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

1980 'de doğdum. Batı'da küçük bir şehirde büyüdüm. Büyüyünce durduğum yerde duramaz oldum. Kuş o..