Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Fuarın ardından

Fuarın ardından
 

Kitap fuarları, yazarlar için birer bayram sevinci, bayram coşkusudur.

Benim için de öyle oldu. İzmir kitap fuarına çok istememe rağmen yeni romanım yetişmedi. Üzerinde biraz daha çalışmam gerekiyordu. Roman, yoğunlaşma, titiz bir çalışma gerektiriyor. Ben de aceleye getirmedim. Demlensin istedim. Sanırım eylüle doğru yayınlanır.

Gelelim fuara…

İzmir Kitap fuarı bu yıl, geçen yıllara göre daha kalabalık ve coşkuluydu. 19 Nisan Pazar günü Edebiyatçılar Derneğinde, 23 Nisan günü de İlya yayınevi standında imza günüm vardı. Beni yalnız bırakmayan sevgili dostlarıma sonsuz teşekkürler.

Milliyet blog yazarlarından da beni ziyarete gelen arkadaşlar oldu. Sayın Mustafa Mumcu, Arif Erbabı, Pınar ZORA, İlyas BAYRAM ve yazar dostum Ali İhsan UĞUZ beni yalnız bırakmayanlardan.

Sevgili dost İlyas BAYRAM, erkenden geldi, uzun zaman kaldı yanımda. Sohbet ettik. O ayrıldıktan sonra Sayın Mustafa Mumcu, Arif Erbabı ve Pınar ZORA geldiler. Mustafa Bey, şakacı, şen şakrak biri, cana yakın. Davranışları içten. Ağıtsız Kadınlar isimli romanımı aldılar. Kısa bir süre sohbet ettik. Sonra ayrıldılar.

Bu arada çeşitli etkinlikleri izleme fırsatı da buldum.

Tarık Dursun K. İle ilgili değişik etkinlikleri izledim. Muhsin Kızılkaya’nın konuşmacı olarak katıldığı Mehmed Uzun romanları ile ilgili etkinliği de izleme fırsatı buldum. Ayrıca uzun zamandır tanışmayı isteğim yazar Şehmus Diken’le de tanıştım.

Yayınevlerinin standlarını bir bir gezerek yeni çıkan kitapları inceleme, bir kısmını da satın alma olanağı bulduğum için mutluyum.

En iyi dost kitaptır. Dostlarımla fuar boyunca hasret giderdim.

İşte fuarlar, kitap fuarları bundan dolayı önemlidir benim için.

Dostsuz kalmamanız dileğiyle.

 
Toplam blog
: 107
: 1402
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

1970 yılında Siverek'te doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım. İstanbul Üniversitesi ..