Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Müzik
 

Funda Arar-Kırık Düşler

Funda Arar-Kırık Düşler
 

Zaman yaşlanır
Umutları eskitir
Yine umutlanırım
Sevdalar geçer
Yıkılır, yenilir
Yine ayaklanırım
Ah alıştım sanırken acılara
An olur bazen tutamam kendimi
Delirir isyanım
Bu garip fani beden
Bu deli ruh benim
Atamam, satamam
Dert benim, dertler benim
Bu acı kızgın hüzün
Kırık düşler benim
Susamam, susturamam
Söz benim, sözler benim
söz : Burcu Tatlıses
müzik-düzenleme : Febyo Taşe
Solist:Funa Arar

Zaman geçiyor, insanlaryaşlanıyor. Gençlik hayalleri, umtları daha farklıyken yerini başka umutlara bırakıyor. Yıkılıyor insan.Tıpkı Hasan Hüseyin'in şiirindeki gibi
Sana bir mi vurdular
Derlenip Toparlanıp
Sen iki vuracaksın.
Her darbe yıkıyor bir şeyleri sonra derlenip toparlanıyorsunuz. O kadar anlamını yitiriyor ki her şey siz vurmayı dahi istemiyorsunuz bir daha. Uğraşmaya değecek kadar bile bir anlamı olmuyor yaşanmışlıkların. Sevdalar geçmez sanıyorsunuz, geçiyor. Sonra ??? Sakın geç yaşlara sevdalanmayın daha zor geçiyor. Bir de ilk aşklar unutulmaz derler oysa ki.

"Sus" dedi karşı taraf. Sürekli "sus " dedi. Suamadınız değil mi. Bellki de hiç konuşmadınız kimbilir? Sonuçta susmamak da , susmakta aynı noktaya getirdi insanı. Ayrılık. Acıların, dertlerin en katlanılmazı. Kızgın bir hüzün var yüreğinizde ve şarklara söz oluyor. Zaman zaman ifade edemediğiniz duygular şarkılarda anlam buluyor. Size de bloğa yazmak kalıyor.
 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..