Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '14

 
Kategori
Futbol
 

Futbol asla sadece futbol değildir…

Futbol asla sadece futbol değildir…
 

Futbol benim hobim, amatörce oynadım, sevdim ama hayat akışı futbolcu olmama izin vermedi. Ama futboldan hiçbir zaman kopmadım. Emekli olunca bu konuda yorum yazmak istedim, yazmak/yorum değil de bir şeyler karalamak diyelim… BJK'lıyım ama FB, GS ve diğer takımlarımızı da yakından takip ederim, dedim ya futbol benim hobim...

Ülkemizde futbol yorumcusu olmak kolay ancak futbolun asla sadece futbol olmadığı unutulmamalı… Futbol aslında bir eğlence, bir keyif. Okumuş-cahil, zengin-fakir, farklı siyasi fikirlere sahip insanların buluştuğu ortak değer takımdaşlık değişik bir duygu. Dolayısıyla yorum yaparken verilen mesajlar çok önemli. Bu yıl seyircisiz (daha doğrusu erkeklere yasaklanan) oynanan maç sayısını düşünürsek yönetici, seyirci, hakem, oyuncu, yorumcu herkesin sorumluluk alması gereken bir oyun… Maalesef bu bakış açısı olmayınca sorunlar büyüyor, demek ki önce mentalite değişmeli…

Bir iki maç başarısız sonuçlarla gönderilen teknik direktörler, istifaya çağırılan yöneticiler hep bu mentalitenin ürünü… Oysa başarı uzun vadeli planlar ve istikrar ile gelir. Ama kısa vadede başarı bekleyen, isteyen ve futbol üzerinden rant elde etmeye çalışan yöneticiler ile olmaz…

Şampiyon Fenerbahçe’yi kutlar, ülkemizi temsil etme hakkına sahip olacak tüm takımlarımıza Avrupa kupalarında başarılar dilerim…

 
Toplam blog
: 18
: 3869
Kayıt tarihi
: 21.08.12
 
 

Mesleğim :Prof. Dr. Nöroloji ve Kl. Nörofizyoloji Uzmanı İlgi alanlarım :Futbol, Basketbol, Sağlı..