Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Ağustos '07

 
Kategori
Futbol
 

Futbol Öldürüyor!!!

Futbol Öldürüyor!!!
 

Bu futbol var ya adamı öldürüyormuş kardeşim..

Ben demiyor muydum size, bu futbol ahlı oyundur, bu oyundan ne oynayana ne de bu oyundan zevk alana hayır gelmeeeezzzzz diye.

Çünkü; oldum olası, kadın milletinin ahını alıyor bu spor dalı..

Haklı çıktım çıkmasına ama ne yalan söyleyeyim aynı zamanda üzüldüm de..

FUTBOL BEYNİ ÖLDÜRÜYOR!!!

Sizler biliyor muydunuz futbolcuların gri beyin dokuları olduğunu?

Bizde yalan yoksa doğru da yoktur.. Mesela ben bilmiyordum.. Ama öğrendim..

Gri beyin dokusu nasıl bir şeyse bu sporla meşgul olanlar, bu sporu yaptıkları müddetçe bu doku azalırmış.. Durum böyle olunca da bu sporun uzun vadede ''beyin hasarına'' yol açtığı kanıtlanmış uzmanlarca..

E postama takılan bu haberi, (özellikle) ''futbola meraklı'' beyefendilerle paylaşmak istedim!

ABD'de yapılan araştırmanın, küçük bir deney grubu üzerinde uygulandığı bildiriliyor.
Futbol oynayan 10 üniversite öğrencisi ile oynamayan 10 öğrencinin beyinlerini düzenli aralıklarla kontrol eden Cincinnati Tıp Okulu uzmanlarının raporu, Spor Tıbbı Klinik Jurnali'nde de ayrıca yayınlanmış.

Yüksek çözünürlüklü MRI beyin taraması sonuçlarına göre, futbol, beynin düşünme ve hafıza gücünü kontrol eden gri maddeyi azaltıyormuş.

Önceki yapılan araştırmalarda da özellikle, topa sık sık kafa vuran futbolcuların, hatırlama ve dikkat yeteneklerinin daha kısıtlı olduğunu da ortaya koyuyormuş çıkan sonuçlar...

Lig başladığına göre, bundan böyle hangi takım kaybederse kaybetsin ben anlamam kardeşim, o takımın futbolcularını ''taraftarlarınca'' suçlamayı yasaklıyoruuummmmm

Kim mi diyo?

FUTBOLCU MELEKLER ÖLE DİYOOO :)

Fotoğraf GALERİSİ: http://galeri.milliyet.com.tr/spor.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..