Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Futbol
 

Futbol ve Felsefe...

Futbol ve Felsefe...
 

http://kralspor.ensonhaber.com


Rıdvan Dilmen’in Galatasaray forması ile çekilmiş fotoğrafını görünce, berberde olduğumu unutup kahkahayı patlattım...

Koyu Fenerbahçeli, aynı zamanda Rıdvan Dilmen sevdalısı arkadaşımın numarasını çevirdim...

Açtı...

Gülmekten konuşamıyorum...

“ Ne oldu lan?”

“Ağabey... Yok, böyle bir şey!”

“ Ne yok?”

“ Rıdvan’ın fotoğrafını gördün mü gazetede?”

“ Gördüm ne olacak?”

“ Bizim formayla pos vermiş adam yahu, objektife yeşil yeşil bakmış...”

“ Biz de onu tartışıyorduk... Fotomontajmış o!”

&&&

Mehmet Topuz’da Beşiktaş formasını giymeyip, elinde tutmuş, fotomontajla

giydi gibi göstermişler!

Spor işte!

&&&

Nihat Kahveci, Başkan Yıldırım Demirören’e “ Alt yapısında yetiştiğim Beşiktaş’a geri dönmekten mutluluk duyarım” diyor...

Nihat’ın bu sözü üzerine, Villarreal’le el sıkışılıyor...

Yıldırım Demirören haberi Nihat’a vermek için telefon ediyor...

Nihat; “ Başkanım, size daha önce söz verdim ama eşim İstanbul’a dönmek istemiyor, üzgünüm beni affet” açıklaması yapıyor...

Eşler ve kararları önemli tabi!

Son günlerde benzer bir olay yaşadığım için kendimden biliyorum...(!)

&&&

Sokrates isimli Antik Yunan Filozofu var...

Kavruk, çelimsiz çirkin bir adammış rahmetli... Karısı dünya güzeliymiş...

Rivayet odur ki Sokrates’i feylesof yapan hanımıdır...

Evde sürekli kavga vardır...

Dırdırdan bıkan Sokrat her fırsatta kendini dışarıya atmakta, zamanının çoğunu öğrencileriyle beraber geçirmektedir...

Bir gün talebeleri ile evliliğin faziletleri üzerine sohbet edip yürürlerken, yolları Sokrates’in evinin önünden geçer...

Sokrat’ın karısı bir leğen bulaşık suyunu üzerlerine boşaltır...

Sokrates yüzünü siler, hiç istifini bozmaz...

Öğrencilerine dönerek;

“ Evlenin. Evlilik çok kutsal bir müessesedir... Evlenin! Hanımınız iyi çıkarsa mutlu olursunuz, kötü çıkarsa filozof olursunuz...” der.

&&&

Hemcinslerime bir soru şimdi;

Siz mutlu musunuz?

Filozof musunuz?

Ben... Mutlu bir filozofum...

Son cümleyi yazarken eşim geldi de!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..