Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Futbola damga vuran telefon görüşmeleri...

Futbola damga vuran telefon görüşmeleri...
 

Telefondaki ses “Tarlayı sürdün mü?” 

- “Telefon cızırtılı geliyor, sesin tam olarak anlaşılmıyor!” 

- “Tarlayı diyorum tarlayı…” 

- “Hangi tarlayı?” 

- “Hangi tarlayı olacak, geçen yıl nadasa bıraktığımız tarlayı.” 

- “Sürdüm, sürdüm! Üstelik bir de ikileyip, üstüne sürgü çektim!” 

- “Ekim ne zaman?” 

- “Yarıcıyla görüştüm, tarla tava geldiği zaman ekecek!” 

Telefon cızırtıları arasından çok etkileyici bir müzik yayını başlar… 

Şu metrisin önü bir uzun alan,
Bir tek seni sevdim gerisi yalan…
Senin hasretindir hücreme dolan,
Bir tek seni sevdim gerisi yalan…

Hücremdeyim hasretinle yanarım,
Senin için her gün her gün ağlarım…
Kanım hep içime akar kanarım,
Beni anlamadın ona yanarım… 

Çiftçilerimiz(!) türkünün güzelliğine kendilerini kaptırıp, türküyü sonuna kadar dinledikten sonra tekrar konuşmaya başlarlar… 

- “Senin yarıcı bizi yarı yolda bırakmasın?” 

- “Anlaşma sağlam, bırakmaz!” 

- “Sen bir daha konuş bakalım. Ne olur ne olmaz iyice anlaş!” 

- “Konuştum ve senin adına bazı sözler verdim!” 

- “Ne gibi?” 

- “Bundan böyle senin çiftliğin bir elamanı olacağını söyledim!” 

-“Ne dedi?” 

- “Çok sevindi! Canla başla çalışacağını söyledi!” 

- “Ne zaman geliyorsun? Gelirken biraz da hamsi getir!” 

- “Tamam…” 

Bir başka konuşmadan çarpıcı örnekler: 

- “Hava ne kadar sıcak değil mi?” 

- “Bu havada da oynanmaz ki!” 

- “Oyunda kimler var?” 

- “Hepimizin tanıdıkları…” 

- “Yanında para var mı bari?” 

- “Var var, çantanın içinde tamı tamına 1.5 var!” 

- “Hepsini kaybetme ha.” 

- “Oyunu kazanayım da, paranın ne önemi var!” 

- “Kazanabilecek miyiz?” 

- “Vallahi oyundakilerle konuştum, hepsinin kafası başka yerde, o nedenle çok rahat kazanırız!” 

- “Senin oyun oynadığını oralarda başka bilen var mı?” 

- “Yok, yok… Beni buralarda herkes tanıyor ama hiç birisi ile samimiyetim yok!” 

- “Haydi sana kolay gelsin!” 

Telefon kapanırken, yine telefonda bilinmeyen adresten bir türkü sesi duyulur… 

Bağlamam var üç telli imanım
Borcum var beşyüzelli
Gittin ise Yörük kızı gelmedin imanım
Kocaya da vardın besbelli

Amanın da imanım şalvar malvarlım
Yörük kızın Allah'ına yalvarın 

Kesik başı kestane imanım
Gölgesi bastı üstüme
Kalkın da gidelim baskına imanım
Yörüğün kızının üstüne

Amanın da imanım şalvar malvarlım
Yörük kızın Allah'ına yalvarın 

Bunlar ne mi? 

Türk futboluna damga vuran telefon görüşmeleri… 

Birileri stadyum açılışındaki ıslıklamanın karşılıksız kalacağını sanarak, zil takıp oynarken, kendisi düğün alayı(!)nın tam ortasında kaldı!.. 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..