Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Futbolsuzluk

Futbolsuzluk
 

Artık futbol konuşulacak mı?  Herkesin sorduğu soru bu ? Ben de soruyorum o zaman, yıllardır futbol konuşuluyor da ne oldu? Evinize giren para mı arttı, daha mı mutlu yaşadınız, daha mı güler yüzlü oldunuz, denizin altındaki balıkları daha mı net gördünüz, daha mı çok çocuğunuzla ilgilendiniz……

Sistem futbol adı altında insanların gözlerini bağladı, onları bununla oyalayarak kendi menfaati doğrultusunda tüketimi arttırdı, cebini doldurdu, oradan menfaat sağlayarak istediği şeyleri taraftarı sayesinde daha kolay yaptırdı. İnsanları kutuplara böldü, sen ben ayrımını daha küçük yaşlarda kafalara kazıdı, şiddeti körükleyerek ondan da menfaat sağlamaya çalıştı. Soruyorum aynı takımı tutmak niye bu kadar önemli oldu. Niye birey olarak bir hiçken ve iki kelime konuşamazken, yanında takımdaşını görünce ağzında köpükler saçarak, elinde demir başkasını kovaladı.

Bıraktım gidip kitap alacağı parayı, evine ekmek götüremezken, renklere aşığız akıl tutulmasıyla, tuttuğu takım için para harcadı. Harcadığı para nereye gider hiç sormadan, düşünmeden hemde. Sahi nereye gider harcadığı para? Sakın düzenin cebine, düzenin eğlencesine ve şatafatına olmasın.

Sanayi  ve üretim toplumundan çıkıp genelde spor, özde futbol sektörü başta olmak üzere  sermayeyi elinde tutanların yığınları oyalama ve zamanlarını bununla geçirme isteğinin önüne geçilmeli biran önce. Yani para bende, arkamda da taraftar desteği ne dersem o olur, ben çok  güçlüyüm kartını ellerinde tutanlara verilecek en iyi cevap, futbolseverler için zorda olsa, maçlara gitmemek, forma vb şeyler almamak, yorum programlarını seyretmemekten geçiyor.

Bunların imkansızlığı karşısında yapacağım tek şey, en azından futbolla ilgili ilk ve son kez yazmak olacaktır. Yaşasın futbolsuz günler ve geceler.

 
Toplam blog
: 6
: 303
Kayıt tarihi
: 02.08.11
 
 

1973 Ankara doğumluyum. Jeoloji Mühendisiyim. Evliyim 1 oğlum var. Olaylara, insanlara, tabiata fark..