Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '07

 
Kategori
Futbol
 

Futbolu değil, taraftarı konuşalım.

Futbolu değil, taraftarı konuşalım.
 

Kara kartal sen çok yaşa.

Canım feda olsun sana, hiçbir şeye değişemem

Çünkü sen teksin dünyada!

Siyah, Beyaz, En büyük BEŞİKTAŞ!

Biz oğlumla bu satırları evde hemen, hemen her gün söylüyoruz!

Dün gece maç başlamadan evde televizyonumun karşısında hazır kıta bekliyorum.

Maçın başlamasına 5 dakika kala Kızım Ziğşan ve oğlum Şahan BJK formalarını giymişler, yüzlerinin bir tarafını siyaha, bir tarafını beyaza boyayıp oturma odasına geldiler!

Gördüğümde inanamadım, çünkü onlardan böyle bir şey yapmalarını istememiştim!

Bu enim için inanılmaz bir duyguydu, Onları çok seviyorum!

Gelelim dün geceki maça aslında futbolcular ve oynadıkları oyun hakkında konuşmak istemiyorum, BJK oyuncularımızı iyi mücadelelerinden dolayı kutluyorum.

Asıl sahada futboldan çok konuşulan bir olay vardı ki, bir kez daha BJK taraftarı olduğum için kendimle gurur duydum!

Sahada inanılmaz bir taraftar desteği, inanılmaz gösteriler vardı, bir ara spiker bile sevgili seyirciler böyle bir taraftar dünyanın hiçbir yerinde göremedim dedi!

İşte BJK taraftarı, işte bütün takımların, taraftarlarının her maçta yapması gereken destek bu!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..