Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '06

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray 'ın Ay-Yıldız 'la sorunu ne?

Galatasaray 'ın Ay-Yıldız 'la sorunu ne?
 

Avrupa'da futbolun en büyük arenası. Adı üstünde Şampiyonlar Ligi. Ve bu arenaya Türkiye'nin şampiyon takımı apoletiyle katılıyor Galatasaray. Bu ligde şampiyon ünvanıyla yer almak ayrıcalıktır. Ayrıca kendi ülkesinin tek temsilcisi. Gurur verici bir şey.

Fakat Galatasaray'ın formasına bakıyorum AY-YILDIZ yok. Belki yanlış görüyorumdur gözümden kaçmıştır diyorum ama maalesef yok. Sabah olunca maçla ilgili fotoğraf yayınlayan bütün gazete ve internet sayfalarına bakıyorum. AY-YILDIZ yok.

Bu klubün başkanı Sayın CANAYDIN'a sormak istiyorum. AY-YILDIZ taşımak Galatasaray formasını ağırlaştırıyor mu? Ya da hiçbirimizin bilmediği bir sorunu mu var Galatasaray'ın AY-YILDIZ' la. Eğer biri çıkıp da "Ay-yıldız takmak zorunda değildir klüpler, böyle bir talimat yoktur" gibi abuk sabuk bir açıklama yaparsa eğer, bilsin ki ben de şunu sorarım "AY-YILDIZ BİR TERCİH KONUSU OLDUĞUNDA NEDEN TERCİH ETMİYORSUNUZ?"

Aurelio'nun Türk vatandaşlığına geçmesine tepki koyanlar, milli marşımızı henüz ezberleyememiş olmasına eleştiri getirenler, maçtan çıkarken haç çıkarmasına içerleyenler, Kezman'ı Bosna katliamının ortağı yapanlar hepinize soruyorum. Türkiye'nin son şampiyonu bu ülkeyi Avrupa arenasında ay-yıldız arma olmayan bir formayla temsil ediyor. Nerde sizin değerleriniz.

Aranızda merak edenler vardır mutlaka hemen hatırlatayım da boşu boşuna internet sitelerinin arşivlerini karıştırmakla vakit harcamayın. Geçen ve ondan önceki sene kısaca Avrupa'da yaptığı her maçta Fenerbahçe AY-YILDIZ'ı formasının sol göğüs kısmında taşımıştır.

Galatasaray Yönetimini hem de Türkiye'nin bu denli sıkıntılı olduğu bir dönemde böyle bir uygulama yaptığı için kınıyorum. AY-YILDIZ'ı taşımaktan çekinmeyi anlayamıyorum. Yazıklar olsun.

 
Toplam blog
: 85
: 1006
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1971 yılında Ankara'da doğdum. İzmir'de yaşıyorum. En büyük tutkum FutBol. Ve tabi ki Fut-Bol da bil..