Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaraylı Arkadaşları Göremiyoruz

Galatasaraylı Arkadaşları Göremiyoruz
 

  • Galatasaraylı arkadaşlardan dün akşamdan beri haber alamıyoruz.
  • Sabah oldu tık yok.
  • Oysa Fenerbahçe bir maç kaybetse veya berabere kalsa, sabahın köründe odamın önü Galatasaraylı arkadaşlardan dolayı izdihama dönüşür, bir türlü içeriye giremezdim.
  • Oysa şimdi!
  • Tek bir tanesini dahi şirketin muhtelif noktalarında göremiyorum.
  • Hayırdır, nerelere gizlendiniz?
  •  
  • Vaziyet tam da, “Gülme komşuna gelir başına” vaziyeti.
  • Biraz da biz çıkaralım bu işin tadını.
  • Galatasaraylı arkadaşları kızdırmak pek bir keyifli oluyor canım.
  • Hele ki bizim Doktor Murat Hacıoğlu’nu… Kendileri bir aralar maç yazarlığına soyunmuş olsa da, bu mağlubiyet sonrasında o taraklara bir daha bulaşacağını sanmam.
  • Tabi Ömer Bey’de (Ömer Özdamar) artık yazmıyor. Oysa bu hafta tam da onun haftası… Keyifle Galatasaray – Fenerbahçe maç tahmini yapardı ama sonrasını bilirsiniz işte geleneksel sonuçlar. Ömer Bey bu mağlubiyet sonrasında ne yazardı gerçekten merak ediyorum.
  • Ali Gülcü kardeşe üzülmemesini, böyle sonuçların normal olduğunu bir kez de ben hatırlatmak isterim.
  • Fahrettin Çitil Hoca, bilirsiniz bir Galatasaray hastasıdır. Blogda yazı yazmaz ama Galatasaray galip geldiğinde, hemen yüzünü bloğa döner ve bir yazıyla duygularını blog sayfalarına döker. Geçen hafta Braga maçı sonrasında duygularını döktürmüştü ama kendisini bu maç sonrasında ortalarda göremiyoruz. Hocam bu maçı da lütfen yorumla diyoruz kendisine ve darısının Şevket Çorbacıoğlu’na olmasını diliyoruz.
  • Ahmet Balcı'ya lafım yok... Gereğini yaptı.
  •  
  • Evet değerli Galatasaraylı arkadaşlarım, gülmeyiniz komşunuza geliverir başınıza.
  •  
  • Kalbiniz pek bir yaralı olduğundan daha fazlasını yazmıyorum ve sizleri hafta sonu oynanacak maçın skoruna kendinizi hazırlamanızı öneriyorum. Bilirsiniz, her şey bir yana da Fenerbahçe’den alınacak bir yenilgi hepsinin üzerine tüy diken olur.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..