Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Dostluk
 

Galiba tek ihtiyacım olan şey bir arkadaş...

Galiba tek ihtiyacım olan şey bir arkadaş...
 

Hani geliyosun ya birden aklıma işte o zaman özlüyorum geçmişi onlarca anıyı aslında seni özlüyorum.

Korkuyorum anlatmaya  bütün herkese susuyorum aglıyorum.

Biliyo musun hiç arkadasım olmadı istemiyorum,korkuyorum..

Her geçen gün içimdeki kaybetme korkusu daha da artıyo insanlara karşı.

Güvenemiyorum arkadaş edinemiyorum,korkuyorum..

Hepsi senin gibi giderler diye korkuyorum.

Şimdi sevgilim var bana hiç kimseyi aratmıyo arkadaşım sırdaşım her şeyim o benim.

Çok seviyoruz birbirimizi.

Onunlayken tek ihtiyacım nefes almak oluyo en iyi arkadaşım o benim.

Ama olmuyo  be kimseden senin gibi bi arkadaş olmuyo.

Tanıştıgım insanlarda seni arıyo  gibiyim,sana benzesinler istiyorum ama benzemiyolar L

Kimse hiç kimse sen değil ki , galiba ben seni arıyorum..

Özlüyorum çok özlüyorum seni..

Çoğu gece başımı yastıga koyup arkadaşlarımı düşüncek oldugum da aklımda parlayan tek yıldız sen oluyosun.

Seni çok özlüyorum.

Bütün duygularımı yazıyorum çünkü içimden atamıyorum.

Sen gibi yapıp silip atamıyorum.

Seni çok seviyorum hala seviyorum arkadaşım yıllar sonrada olsa ben hala seni özlüyo ve seviyo olucam..  

 
Toplam blog
: 4
: 577
Kayıt tarihi
: 06.05.11
 
 

İzmir dogumluyum 19 yaşındayım öğrenciyim. ..