Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Müzik
 

Gamzedeyim deva bulmam

Gamzedeyim deva bulmam
 

“Pazar günüydü, Pazar alışverişini erken kalktığımda yapmıştım. O gün hafif hafif yağmur yağıyordu. En çok hoşuma giden hava ve yürüyüş yapmak, o yüzden pazara indim. Öğlenleyin yanlış hatırlamıyorsam saat 14.30 veya 15.00 gibiydi.Yağmur hala yağıyordu. Böyle güzel bir günü kaçırmıyayım, istedim. Hemen kendime cin-whiss hazırladım, nasıl yaptığımı da kısaca vereyim size, cin biraz sert olacak şekilde, az tonik ve limonsuyu, üzerine de şeftali –meyve suyu , bardağın ağız taraflarınada pudra şekeri ve bir dilim kesilmiş portakalı bardağın kenarına yerleştirdim, bir tabağa da çerez koydum. Sonra gitarımı alıp, salona geçtim. Önce Türkçe melodiler çaldım biraz, Melika Demirağın söylediği “Arkadaş”, Sezen Aksu dan”Kaybolan yıllar””Firuze” Timur Selçuk “ İspanyol meyhanesi”Tanju Okan dan, ”Efkar” Ajda Pekkan dan “Kimler geldi kimler geçti””Haykıracak nefesim olmasa bile” Rahmetli Fecri Ebicioğlu yazdığı şarkılar, “Atlı Karınca “ gibi….. Daha sonra da Türk Sanat Müziğine geçtim, eski şarkılardan “ Akşamdan sabaha kadar/Kahkahadan aha kadar/Senden aldım sana verdim..”

Ama kimin söylediğini hatırlamıyorum şarkıyı, defterimin içinde sözleri vardı, sonra “ey tuti nev eda, olmuşum mübtela, aşığım ben sana” “Bekledimde gelmedin, hiç mi beni sevmedin”

Müzeyyen Senar dan “Şarkılar seni söyler, dillerde nağme adın””Doymadım sana” Zeki Müren den “Beklenen şarkı” “Mahsende ki şarap gibi, dudakların yıllanmış””Dilşad olacak diye, Kaç yıl avuttu felek””Nasıl gecti habersiz o güzelim yıllarım” ve daha başkaları “Körfezdeki dalgın suya bak””Gamzedeyim deva bulmam- Rahmetli Barış Manço” “Dediler zamanla hep azalırmış sevgiler” kendimi öyle bir kaptırmışım ki, içerden bir ses “ Canım yemek hazır seni bekliyoruz” gitarımı yerine bırakıp, yemeğe geçtim. Aslında imkan olsa bir ud , bir kanun, bir ritm, keman, ney den oluşan bir grup kurmak ve bir yerle anlaşıp, sadece sanat müziği eserlerinin icra edileceği güzel bir mekanda yaşatabilmek.

saygılarımla

 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..