Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Ekim '08

 
Kategori
Dünya
 

Gay sevgilisini öldürdükten sonra zeytin yağda kızartıp yedi.

Gay sevgilisini öldürdükten sonra zeytin yağda kızartıp yedi.
 

GAY MODEL


NE BU DÜNYA'YA NE DE BU DÜNYANIN SEVGİLERİNE GÜVEN VAR!

Sevgilisini öldürdü sonra yedi!

- Bu ne sevgi ahhhh
- Demiyoruz!
- Önce!
- Haberi inceliyoruz..
- Haber aynen böyle başlık atmış ve devam etmiş..
- Akıllara durgunluk veren olay!
- Akılları geçiniz efendim..
- Bu olay!
- Ruhları zedeleyen bir olay..
- Haberin içlerine doğru ilerlemeye devam edelim lütfen..

- Gay sevgilisini öldürdükten sonra zeytin yağda kızartıp yedi.

- Olmaz böyle bir şey!
- Hatta ''Aman Tanrım!''
- Korkunç bişi..
- Yoksa korku filmi mi?
- Nerede olmuş bu akıllara zarar olay?

- İngiltere'de, 1993'ün ''Gay Güzeli'' seçilen Anthoney Morley'in, gay sevgilisini öldürdükten sonra zeytin yağda kızartıp yediği ortaya çıktı.

- Akılların durgunluğu hala devam ediyor değerli okuyanlar.. Hele de olayın içinde özel kelimeler de geçmeye başlayınca, şu an düşünce gücü kalkanımda hasar hissetmeye başladım.. :(

Bence bu sevgilisini yiyenin haberi olmamalı!

Bu haber, bu haberi okuyanların aklını yiyebilecekleri bir haber olmalı diyorum ve haberin devamını getirmeyi izninizle sizlere bırakıyorum!

İşte! Görmez olaydım dediğim haberin kaynağı: DHA Muhabiri Londra / Aynur TATTERSALL

Sevgilisini öldürdü sonra yağda kızartıp yedi VATAN: http://w9.gazetevatan.com/haberdetay.asp?tarih=08.10.2008&Newsid=202503&Categoryid=7


Fotoğraf: http://img387.imageshack.us/my.php?image=gay43np4.jpg

Bence! Böyle seveceksek, kesinlikle sevmeyelim sonra da böyle vahşice ve sevgiden çok uzak şekilde yemeyelim birbirimizi..

''İnsan sevdiğini yerden yere vururmuş'' diye bilirdik ama bir insanın sevdiğini öldürüp, sonra da yiyenini, demek ki dünyanın sonuna çeyrek kala duyacakmışız.

''Fazla merak iyi değil'' derler bizim büyükler ama yine de merak işte!

Acaba diyorum! ''GAY'ler bir başka mı seviyor?

''Epey bir zaman önceydi GAY'lerle ilgili bir şey daha duyup öğrenmiştim.. (ne kadar doğru bilmiyorum ama) Meğer onların sevgililerine duyduğu kıskançlığı, hiç kimse kimseye duyamazmış?

İçimiz kaldırmasa yüreğimiz götürmese de bu haber bunu doğrular nitelikte..

Ben iyisi mi sizlere sağlıklı düşünmeler diliyor ve yorumları sizlere bırakıyorum.

Hayırlı sevgilerle yaşayınız efendim..

Sabiha Rana


<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..