Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gazeteci Bekir Coşkun'u Destekleme Yazısı !

Gazeteci Bekir Coşkun'u Destekleme Yazısı !
 

Dokuz Köyden Kovulan ama Vazgeçmeyen Adam !


Bekir Coşkun kalemi güçlü, araştırmacı,  dürüst, korkusuz bir gazeteci.

Ama suçlu !

Neden?

Bu ülkede rüzgar gülü olmadığı için,,

Doğruların korkusuzca üzerine gittiği için,

Haksızlık edenler,  fırsatçılar,  zalimler oldukça güçlü bir konumdalar;

Bekir Çoşkun'dan bu kadar çekinilmesi keskin kalemi olmasın sakın?

Ezeni savunan, ezileni yerden yere vurup,dışlayan sistem aslında acizdir;

Zaten yasaklar,  zindanlar , dışlamalar  süregelip, süregiden , statükocu,  fırsatçı ve ben merkezci sistem  Bekir Çoşkun ve araştırmacı, doğruları dile getirmekten korkmayan,  yılmayan yalnızca gazeteci   değil,  farklı meslekten kendi içlerinde doğru için savaşanları susturmak   ve sindirmek için değildir de  nedir?

Dolandıracaksın dürüst insanları,  emeklerini sömüreceksin,  her türlü  yanlışı yapacaksın utanmayacaksın;   bunu dile getireni   suçlayarak  savcılığa vereceksin?

Bekir Çoşkun "Paşa" adında bir yazı yazmış, bu nedenle  savcılığa verilmiş.  Neden bu kadar korkuyorsunuz?

Zindan karanlıktır,  karanlığı savunan, destekleyenlere sadece "aydınlık" getirmek yeterlidir.

"Işık "   doğrulardan korkmamaktır, öz eleştiriden kaçınmamaktır,

Zalimlik    etmek,   mazlumu cezalandırmak kimseye bir şey kazandırmaz.

Güneşi balçıkla sıvayamazsınız.

Masumu cezalandırmak mümkün değildir.

Korkusuz olun, yüzleşin gerçeklerle.

Öz eleştiri  yapmak ,   özür dilemek o kadar zor değil!

Zararın neresinden dönülse kardır.

Bakın Amerika Birleşik Devletleri Washington ordusu , zaman zaman yanlışlıkla (!)  füze , bomba gibi şeyleri düşürüp,"özür dileriz   kazayla oldu" diyebiliyorlar...

Demek ki neymiş? Bekir Çoşkun gibi güçlü kalemlerden korkmayacak, öz eleştiri getirecek,

mümkünse artık, bu ülkede doğruları dile getirenlerden çekinmemeye çalışıp,onları anlamaya çalışmamız gerekir...

Yazımı bitirmeden önce benim amirim olan bir adam  bana " Ben evli karısına bağlı ve aşık bir adamım, asıl o  (bu ben oluyorum!)  bana  asılıyor, beni rahatsız ediyor" derim, herkes bana inanır, diyerek ,gerçekten mobbing uygulanan bekar ve doğru olmaya inanan   haksızlığa uğrayan ben olmama rağmen , kimse bu zulüme tepki vermedi !!!

Efendiler,  bu dünyanın üstü varsa altı da var,  yarın bir gün toprak olduğunuzda  , İlahi Adalet hesap soracaktır.

Allah  kimsenin amiri,  ya da siyasi parti lideri değildir.  Yaradan hiçbir kulundan vazgeçmez,   kul hakkının    bedeli   çok ağırdır.

Korkmayın, dürüst ve namuslu olmaktan,   doğruluktan ve bunları dile getirenlerden korkmayın !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..