Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

02 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Geç kaldığım yarınlara...

Geç kaldığım yarınlara...
 

Sen düşersin aklıma... her nefes alışımda

Takılır boğazıma sözcükler anlatamam asla, yetim kalır sözcükler sen diye başlayan tüm anılarda, biter sözcükler yada anlamsız kalır. Sen diye başlayan cümlelerin sonunda.

Korkarım!

Ya söylenen son söz her zamanki gibi bitti diye başlarsa acımasız yarınlara, yoksun diye devam ederse dinlediğim şarkılar

Korkuyorum!

Gelecek baharlara sensiz adım atmaktan

Yalnızlıkta korkutan yalnızlığından korkuyorum.

Kokunu duymadığım duvarlar arasında

Vakit... yetmezse son nefesimde adını anmama

Ölüp gitmekten korkuyorum belkide yalnızlığın hakim olduğu duvarlar arasında tek başına.

Sen düşersin aklıma her nefes alışımda

Takılır boğazıma sözcükler anlatamam seni asla

Korkarım!

Yalnızlık treninde tek başıma ordan oraya savrulmaktan korkarım

Son tren

Son durak

Vakit... epeyce geç

Geç kaldığım yarınlara.

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..