Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

Geç kalmadan kıymeti bilinmeli Dostluğun

Geç kalmadan kıymeti bilinmeli Dostluğun
 

Kendime bile vakit ayıramadığım zamanlarım oldu. İşim benim hem aşkım hem de dostum oldu. Yanlış yaptığımı çok sonra fark etim. Kariyer sevdası uğruna kaybettiklerinize bakınca anlıyorsunuz kaybedilenlerin kıymetini.

Eskiden demlik demlik çaylar içilirdi dostlar bir araya gelince. Konuşacak ne bulurduk şuan hatırlayamıyorum. Aynı okuldaydık. Bir kısmımız aynı sınıftaydık ve her teneffüs beraberdik. Tüm bu birlikteliğe rağmen okul çıkışlarında ya da hafta sonları kaçamak yapar yine beraber olurduk. İşte o zamanlarda önce her zaman gittiğimiz bir dönerci vardı oraya gider döner yerdik. Sonrasında da Canan’ın ismini yanlış telafus etmesi ile bizimde artık öyle bildiğimiz bir kafemiz vardı. Saatlerce orada otururduk. En ballı müşterileri bizdik sanırım oranın.

Her anımızı ölümsüzleştirmemiz vardı Allah’tan da arada bir açıp resimlerimize bakıyorum. Paramız yoksa parkta otururduk. Bizim oralarda o zamanlar yadırganırdı erkeklerle kızların bir arada oturması. Bizim aramızda güçlü bir sevda vardı doğru ama bu sevdanın bizde ki adı dostluktu. Bence aşkın bile önüne geçerdi hakiki dostlar. Hep dediğimiz bir şey vardı birbirimize; “ Bir sevgilimiz her zaman olur ama hakiki dost her zaman bulunmaz.” Birbirimizi bir kız için, bir erkek için kırmadık.

İşten güçten silkinip dostları hatırlamam Evsen sayesinde oldu. Ben zannederdim ki onlar kırılmazlar bana onlara vakit ayıramadığım için. Öyle değilmiş. Bana hak verenlerde oldu ama Evsen sitem etti. Hatta aylarca konuşmadı benimle. Bayram gelmese belki hiç konuşmayacaktı.

Bazı şeylerin kıymetini kaybedince daha iyi anlıyormuşuz. Bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Sizi seven dostlarınız varken onların kıymetini bilin. Birçok arkadaşınız olabilir ama dostunuz…

“Bir radyo programında dostlarınızın sayısı bir elinizde ki parmak sayısını geçiyorsa şanslınız demektir” demişti. Şimdi sayıyorum da ben çok şanslıymışım. İyi ki varsınız Eminem, Evsenim, Muradım, Nevzatım, Volkanım ve Timurum.

Ah dostlarım,

İlk demleri vurgun yemiş bir nasılsınız diyemediğim dostlarım

Apansız çöken duygulu akşamlarım

Dokuyan el, uyuyan toprak

Bir bardak çay sunmak isterim size

Bir bardak çay içmek elinizden

Demli olsa, tadı da buruk

Dostlarım,

Çay olsa demli olmasa da olur

Siz olun, çay olmasa da olur

 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..