Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Geçen gün şiirdendir

Geçen gün şiirdendir
 

Çaydan geçtim/ ömrümün denizinde boğuldum....


Fırtınanın göğsünde uyuttum gençliğimi

akıp gitti düşleriyle ırmaklar

kabuslarımı yıkadım sular karardı

ıslandı korkularımın saçları

seheri karlanmış bir kış gününün

sabahında telaşla uyandım da

aradım, aradım kendimi...

 

basamaklarına oturup dizelerin

ağladım mezarında sözcüklerin

Ah! geçen gün şiirdendir

şair ruhumun cennetinden

seyrederken cehennemi

tükenir de ömür

hala içimde yanar

yer altında, madende

o kara kara kömür…

 

31/12/2014

 
Toplam blog
: 71
: 1292
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

Hacettepe Fransız Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Öğretmenim, şu anda yurt dışında görev yapıyorum. ..