Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Gecikmiş zamanlar oteli

 

Gecikmiş zamanlar kenti burası
Yaralarını kaşıyan
Kaşıdıkça kanatan insanların kenti
Usulca geçiyorum geçmişe
ve sen öpüyorsun uçuklu dudaklarımı
kaşıdıkça kanıyor yaralarım
paslı bir kılıç çıkıyor kınından
boynumda hissediyorum
derin bir yara gibi
kanıyorum
her gece bu kabusla uyanıyorum
tanrıya ısmarlıyorum seni
keşkelerim içimde bir kurt gibi kemiriyor
kayıp ruhlar otelinde
ucuz aşk romanları okuyorum
daha sıradan yaşıyorum
daha az seviyorum
yalnız yatıyorum
uzun zaman oldu gözlerinde yanmayalı
sen başka bir evde
başka bir kalpte
bense cüzamlı bir hasta gibi hala geçmişte
 
Toplam blog
: 23
: 224
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

  14 şubat 1978 doğumlu olan yazarın 8 yayımlanmış kitabı 2 şiir albümü var. Kitapları ;  - Düş sok..