Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Geçmişi sorgulamak!

Geçmişi sorgulamak!
 

Çok çektim çoook!
Benim yerime başkası olsaydı çoktaan kafayı sıyırmıştı!
Bütün dertler uğradı bana, ama ayakta durmayı bildim.
İlk hatam ona inanmaktı ama bilemedim kolayca kandım!
Ruh ikizim yanı başımdaymış oysa,
Oooof of! Kader utansın! Felek utansın!

Hayatımızda hepimizin bir takım hataları olmuştur elbette!

Ancak bu olumsuzlukların toyluk dönemlerimize rastladığını hep unutuyoruz nedense!

Oysa geçmişten sadece ve sadece ders almalı, yakınmanın ise yenilerine davetiye çıkartmaktan başka işe yaramadığını unutmamalıyız!.

Öyle ya, mızmızlanmak nereye kadar?

Aksi halde her an patlayacak bir mayın tarlasında yürür gibi hissedersiniz kendinizi!

Ve sürekli yakınacak dertler ararsınız!

Hatta yaşamak bazen öyle zor bir hale gelir ki, adeta etrafınızdaki insanlara güvenmenin imkansız olduğuna inanırsınız!

Dolayısıyla bu tavırlarınız bir süre sonra sinsi bir şekilde değişerek hastalık haline dönüşür.

Belki bir müddet bu mutsuzluğunuz ve sürekli yakınmalarınızla ilgi çekebilirsiniz!

Ancak zamanla çevrenizdekiler sizden bıkacaklardır.

Çünkü hiç kimse sizin hayatınızı iyileştirmek için kendi hayatını feda etmeyecektir.

O halde sorunlarınızla mücadele etmek için, geçmişten günümüze taşıdığınız küskünlüklerle barışmalı, olan bitenleri unutmaya çalışmalısınız.

Olumsuz düşünme alışkanlığınıza son vererek bir an önce kıpırdanmalısınız.

Hiçbir şey yapmayarak sürekli yakınmaktansa, daha iyi olmak için ne yapabilirim sorusuna cevabını aramalısınız!

Hayat sizin hayatınız çünkü!


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..