Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Gel de evlen şimdi!

Gel de evlen şimdi!
 

Çevremde tanıdıklarım aşkla sevgi ile evlenip yuva kurana dek evlilik düşmanı değildim. Hayatı daha güzel ve anlamlı buluyordum. O yıllarda evliliği şöyle görüyordum insanların birbirlerine sadakat ve aşk ile bağlı olduğu bir ömür sürecek mutluluk vs... YALAAAAAN!

Evlenenler evliliklerinin bir yılını doldurmadan canımlı, aşkımlı konuşmaları bırakıp sus, kes, g..riz.k.lı ve daha yazamadığım sözlerle karşılık vermeye başladılar. Birbirlerini dinlemeden, anlamadan, saygı duymadan adına evlilik dedikleri bu rezilliği yaşatmaya başladılar. Tabii bizi de bu olaya dahil edecek kadar düşüncesiz tavırlarla hem kendilerinden, hem de evlilik kurumundan soğuttular. Buradan kendilerine kucak dolusu selamlar, hepsine teşekkür ederim...

Flört ederken saygı dolu, sevgi dolu, aşk dolu sözler, davranışlar -evlendikten sonra- yerini saygısızlık dolu, ilgisizlik dolu, hakaret dolu sözlere ve hatta ihanet dolu davranışlara bıraktı.

İşte gel de evlen şimdi!

 
Toplam blog
: 11
: 507
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Hala kendimi arıyorum... Kalabalığın ve yanlızlığın bol olduğu bir şehirde yaşıyorum; İstanbul'da.....