Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gel yazma

Gel yazma
 

Demokrasi Anlayışları


Kızma, sakin ol diyorum kendime. Yazma ne gerek... Ama olmuyor ben kendimi tutsam onlar kendilerini tutamıyor.

Taşıma su ile değirmen dönmez. Cemaatin Haber Kanalı ve Ajansın provakasyonu ile meydanlara inenler yine meydanları savaş alanlarına çeviriyor. Birilerinin Başbakanla bir hesapları var. Bu hesapları görmeye çalılşırken arada en iyi maşa CHP. 

Peki CHP yılların tecrübeli partisi neden bu oyunlara geliyor. Basit bir cevabı var. Çünkü başındakiler yönetici ve idareci değil. Çabuk yönlendiriliyor ve etki altına alınabiliyor. CHP diyor ki biz %44 oy aldık. Ama şunu hiç dikkate almıyorlar bu oyların %20 si MHP'nin. 

Sandıklarda kendi görevlileri görev yapıyor. Demek ki görevlileri yeterince eğitilmemiş. Ya da özellikle böyle görevlendirilmiş.

Bu kafayla dediğim gibi bunlar devlet yönetemez. Bunlar iktidar olsaydılar Olimpiyat oylamalarına da itiraz ederlerdi. Ne bileyim aklıma hep öyle şeyler geliyor. CHP muhalefetten kafa olarak çıkmadığı takdirde insanlarımızın kafasında da bu algı değişmez. Bu algıyı kendileri oluşturuyor.

CHP nin iktidar olduğu dönem Gazi Mustafa Kemal'in liderlik ettiği dönemlerdi. Zira Atatürk bir liderdi. Fakat ondan sonra gelenler lider karakterli değildi. O yüzden oluşan algı Milletin nezdinde muhalefetten başka bir şey değildi. Bunlar olsa olsa muhalefet olabilirler diyor. Zira iktidarlık yapacak beceri ve nitelikleri yok. 

Bu kafayla giderlerse de daha hiç olmaz...

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..