Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

GELECEĞİMİZİ AYDINLIK YAPALIM

Evet

Sevgili Türk Ulusu

Evet

 

Ulusumu çok seven

Bir dede

Bir baba

Bir öğretmen olarak

Sesleniyorum size

Ve de

Hükümetimize

 

Diyorum ki

Böyle giderse

Ulusumun geleceği aydınlık değil

Ne yapıp

Ne edip

Ulusumuzun geleceğini aydınlık kılmalıyız

Şu anda

Bundan daha öncel bir konu yok

Bu konuyu

Lütfen gündemimize alalım

Önce

Ben yanlış mı düşünüyorum

Onu gözden geçirin

Siz de böyle görüyorsanız

Hemen işe koyulalım

Yok

Siz böyle bir tehlike görmüyorsanız eğer

Bir daha

Bir daha

Bir daha

Düşünün bu konuyu

Ve de

Görüşlerine değer verdiğiniz birisiyle de

Konuşun

Göreceksiniz

Siz de benim gibi düşüneceksiniz

 

Ben

Durumumuzu şöyle değerlendiriyorum

Öncelikle

Toplumumuz barışık değil

Barışık olmayınca da

Aynı konu etrafında toplanıp

Konuyu

Birlikte ele alıp çözümü oluşturmuyoruz

Bu durum

Bizi tökezletiyor

Yere düşmeye yakın kılıyor

Şunu bilelim

Yere çakılıp kalan toplum

Kolay kolay ayağa kalkamaz

Bu da

Bizim ulus olarak sonumuz olur

 

Bunu önlememiz gerekir

Önlemek için de

Şunu yapacağız

Allah öğüdü olan

Affeden olacağız

Aldırmayan olacağız

Sabreden olacağız

Güzel düşüneceğiz

Güzel söyleyeceğiz

Güzel davranacağız

Ve

Daima güzel beklentiye gireceğiz

Güzelle buluşacağız

 

Yani

A’dan Z’ye bir olacağız

Ayrım

Gayrım

Sen

Ben

Davası gütmeyeceğiz

Bir olup

Birlik olacağız

Herkesin gönülden katılımıyla

Yenilmez zorlukları yeneceğiz

Geleceğimizi

Aydınlık mı aydınlık kılacağız

Aydınlık geleceğimizde

Sınıfsız imtiyazsız kaynaşmış toplum olarak

Mutluca yaşayıp gideceğiz

Göreceğiz ki

Bu durumda

Pandemi mandemi kalmayacak

Sağlıklı toplum olarak yaşayıp gideceğiz

Hem de uzun ömürlü olarak

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..