Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Gelecek hakkında

Gelecek hakkında
 

Pek uzun yazmak istemiyorum. Fazla okuma katagorisine girmiyor sanırım yazılarım. Kafama takılan bazı konular var en başında bu sınır bölgelerinin mayın toplama işinin neden T.C. SİLAHLI KUVVETLERİNE verilmemesi? Artık bi hareket gösterin Devleti göz göre göre satıyorlar, bu kadar vurdum duymazlık hic bir yerde yok.

Ama burdan ben boşuna yazıyorum. Boşuna kendimi yıpratıyorm. Abidik gubidik bir yazı yazdım okuyan okuyana, okunması gerken yazıların yuzune kımse bakmıyor. Yarın sizin elinizden bu vatan alındıgında kapak olarak elinize alırsınız bu tarz yazıları o zaman okursunuz.

Kısa olarak bundan 3 yıl sonrası icin konuşmak isterim, bu vatanı bölmek isteyen güçler yavaş yavas başarıya ulasmak üzere. Örnekler ile anlatmak ıstenirse , Mardin'in bir kısmı İsrailli yavudiler tarafından satın alınmıstı. Simdi Urfadan paylarını alıyorlar. Hakkari bölgesinin halı meydanda.Ege tarafları Fransızlar ve İngilizler tarafından paylasılıyor, geriye kalanıda alırlar siz merak etmeyin.
Ekonominin hali belli, işsizler ordusu büyüyor, Biz I.M.F den borc alıyoruz %16 faiz ile, aynı zamanda faize yatsın diye aynı bankaya %6 ile para yatırıyoruz, akıl karı mı sizce?

Ben böyle bir alış verış ne gördüm nede duydum. Hem paramız hemde topragımız ile oynuyorlar. iraz gözümüzü acalım, yoksa cok gec olucak, benden soylemesı. Biraz tartısma programı ızleyin, insanlar neyı tartısıyor, siz ünlülerin giydigi elbiseyi tartısmayın. En son olarak ;

Söylesem tesir yok ,

Sussam gönül razı degil.

 
Toplam blog
: 35
: 3162
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Yaşı genç, hayat deneyimi biraz olan, her türlü görüşe açık, sevecen, biriyim... Lise mezunuyum, ..