Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Gelincik

Gelincik
 

RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR


Güçsüz ve kırılgandım rüzgara direnemeyen bir gelincik misali 

Direnmeye de gücüm yok tu zaten yaradılışımda yok hoyratlık 

Seyirci olmayı yeğlemiştim rol almak yerine hayat sahnesinde 

Düşler dünyasında dilediğim yerde olup dilediğimi yaşardım 

Duvarlar örmek istedim uzak tutmak için seni benden 

Yaklaşırsan yara alacağımı bildiğimden belliydi zaten gelişinden 

Kısacık bir zamandı gelinciğe yaşam diye biçilen 

Koparılınca dalından sessiz bir haykırış duyulmadan son bulan 

Bozgunundan nasiplenmiş yapraklarım uçuşurken rüzgara takatsiz 

Çığlığıma karşılık bulamadım duyamadı kimse çığlık kifayetsiz 

Değiştirmeye çalıştın çünkü güçlü olan sendin bir çınar yenilgisiz 

Gelincikler tarlalarda açar çünkü tarlalar gölgesiz ve çınarsız. 

 

 

 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..