Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Gelincik

Gelincik
 

şiirin hikayesi

evet

temizlik imandan gelir

ruhen de bedenen de yıkanmak paklanmak gerekir

ruhen dediysem beyin yıkamak ve yıkatılmasına izin vermekten bahsetmedim

*

önce insan olarak doğulur en beyazından

sonra her şeye rağmen her renkten insanca yaşanır

ve mutlu son

tabiî ki de insanca ölünür en yeşilinden…

*

gelincik

ben önce masumiyeti sevdim sonra insanı

*

bulut ta oldum

umut ta

*

ben yeşili sevdikçe

dal verdi kollarım

kol gerdikçe de orman oldum solunası

*

kanat oldum

kuş oldum

dua oldum karıncadan zürafaya

*

ben ölmeden önce büyümeyi seçtim

nota kulağım hiç olmadı

ama ağıtlar dinledim oluk oluk

bu yüzden olsa gerek kırmızıyı hiç sevemedim

*

alnından öptüm

gözyaşlarından içtim anaların

bir gelincik daha boynunu düşürmesin diye nice rüzgarlar biçtim

*

babalar öptüm ellerinden

dumanlarına dağ dikip

yabanlarından su içtim

*

selden de geçtim

serviden de

*

bir tek

ama bir tek

gözüm yaş

içim ateşken özümden geçemedim

*

bilmez misiniz bre kafirler

canı can verenin aldığını

*

bilmez misiniz

masumiyetin üstünü çizenin

cehennemin tam da altını çizdiğini

*

tabi ki bilmezsiniz

bilmek için anlamak

anlamak için anlamaya çalışmak lazım…

haziranikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..