Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gelir birazdan cocuklugum boyle gormesin beni...

Gelir birazdan cocuklugum boyle gormesin beni...
 

.....................................


Getir sabahligimi Zeynep bakma havaya usuyorum ben... hele bugun onu gorecegim diye daha da korkuyorum... neden sasirdin oyle? Benimde duygularim var. Pencereme egilen agaca sor bakalim ne gecelerimi anlatacaktir sana... Su cerceve cok iyi bilir mesela hirpalanmisligi peki ya yatak yerine kivrildigim bu hali ne gozyasi sakladi desenlerinde bilir misin? Hadi sor bakalim aynadaki bitik halime... O solmus bir fidanin topraga yansimasidir!

Sonra su kiyafetler anlatsin inadina toparlanislarimi şu ruj iyi tanir mesela isirarak bastirdigim cigliklarimi... o izleri nasil sakladigimi...
Hadi getir de yine takip takistirayim surup surustureyim...

Gelir birazdan cocuklugum boyle gormesin beni...

h.d. 

 
Toplam blog
: 37
: 428
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

İçimden geldiği gibi....   ..