Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gerçek seveni bulamadım diyen kadınlar...

Evet acı ama gerçek bu lafı hemen hemen hepiniz duymuşsunuz çevrenizden hatta sevdiğiniz insanlardan, peki gerçek sevenler gerçekten de yok mu? Onlar neredeler? Aslında herkes gerçekten sever, sevebilir, sevilebilir ama şunu da unutmamak gerekir bir şeyi sevmek için ona inanmak gerekir ve bir şeye de inanmak için inançlı olmaya gerek de yok.
 
Kadınların şikayet ettiği bu konu aslında onlar için büyük bir sorun haline gelmiştir. Fakat unutulan birşey var yanlış zamanda ve yanlış kişilerle yaşanılan ve aşk olarak nitelendirilen olay tabiki de GERÇEK AŞK değildir. Birbirleri için onca şey sarf edip birbirlerine aşık olan sonra kimseye benzemediği için birbirlerini seven  ve bir süre sonra içlerinden biri neden ötekilerine benzemiyor diye terk edip gitmesi tabiki de aşk değildir. Aradığımı bulamadım, bana göre değildi, zamanla olur diye düşündüm, artık beni sevdiğini düşünmüyorum, anlaşamıyoruz, cümlesinin üstüne oturmuş bir YALANDAN başkası değildir. Halbuki bu iki insan ilk buluşmayı ne tez unutmuşlar, o ilk anı düşünsenize? Gerçek seveni bulmak istiyorum lafına da pek anlam veremiyorum yahu zaten o seni bulacak. Herşey güzel olacak demiyorum tabiki de kötü şeylerde olacak sadece doğru yerde ol ve doğru zamanı bekle...
 
Toplam blog
: 20
: 484
Kayıt tarihi
: 01.11.12
 
 

1988 Ağrı doğumluyum, orta okul ve lise yi Edirne'de okudum. Ankara Üniversitesi ziraat fakültesi..