Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '11

 
Kategori
Seçim
 

Gerçekler acı, acılar gerçektir

Gerçekler acı, acılar gerçektir
 

google`dan aldim


Secim gunu gelmis kapiya dayanmis onlar hala kararsiz. Onlar yasayip yasamamakta kararsiz. Aslinda akilli insanlardir onlar son dakikada ne koparirsak kardir hesabi icerisinde hareket ederek, son dakikaya kadar renk vermeden durumu idare ederler. Vakit geldiginde de gidip bildigi partiye, aslinda genel baskana oyunu verirler. Turkiye`de sistemden dolayi partiler genel baskanlarin malidir. Onlar istemeden partide en ufak gelisme olamaz, yoksa adamin ipini cekerler. Secim meydanlarindaki soylemlere baktiginiz zaman, sozlerin kisisellestigini, yaptim, yapacagim gibi vurgularla, sanki yapilacak isi kendisi yapiyormus hissini uyandirilar. Bu durum partiler yasasinin parti baskanlarini nasil koruyup kolladiginin gostergesidir. Partiler yasasinin degismesi mumkun degildir. Yasanin degismesi halinde genel baskanlik sultasi sona erecegi icin hicbir parti genel baskani bunun icin caba sarf etmez. 

Bu boyle biline,  

Secim meydanlarinda genel baskanlarin, bedensel engellilerle, ya da hayvanlarla ilgili bir projesini isittiniz mi? Onlari nasil gormezden gelebiliriz diye dusunuyorum ama galiba yanlis dusunuyorum. Neyse bos verin oyle luzumsuz! konulari biz avantamiza bakalim, kim ne kadar veriyor o daha onemli. 

Basbakaniniz hayirli, bakanlariniz sayinli, milletvekilleriniz doyumlu olsun. 

Secimle ilgili olarak fikir beyan etmeye gerek, mal meydanda! 

 

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...