Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Gerçekten ne istediğinizin farkında mısınız?

Gerçekten ne istediğinizin farkında mısınız?
 

ne istiyor olduğunuzdan emin olun


Ne istiyorsun? Aslında ben işimden ayrılmak istiyorum, bana göre değil. Peki ne istiyorsun? Bilmem, sevgilimden de pek memnun değilim ondan da ayrılmak istiyorum aslında. Tamam da sen ne istiyorsun? Tabii ki böyle yaşamak istemiyorum artık, kavgadan, kötülükten uzak, para sıkıntısı olmayan, rahatsız edilmediğim, sorunların olmadığı bir hayat istiyorum. Tamam kardeşim ben senin ne istemediğini gayet iyi anladım da sen ne istiyorsun, ben onu soruyorum? !!!??? İşte çoğu insanın beyni böyle ters odaklı çalışıyor. Hayatta ne istediğinden çok ne istemediğine odaklanıyor. Öyle olunca da zihin sen ne istiyorsun sorusunu bile anlamıyor. Odak sürekli kurtulmak istenen şeylerde olunca da, kişinin hayatına kurtulmak istediği kişiler ve olaylar daha da çok giriyor. Sonra bir de'' Niye benim başıma hep aynı şeyler geilyor?'' diye yakınıp aynı durumu bir kez daha hayatına davet ediyor. İşinizden memnun değilseniz ve odağınız o işten kurtulmaktaysa, ya işsiz kalırsınız ya da daha uzuuuuun yıllar aynı işi yapmaya devam edersiniz. Oysa asıl isteğiniz, sevdiğiniz yeni bir iş elde etmekse, o zaman başka bir dille konuşmalısınız ki odağınız yerini şaşırmasın.'' ZEVKLE ÇALIŞACAĞIM, İYİ PARA KAZANACAĞIM... BİR İŞ İSTİYORUM''  diye kurgulanan bir istek cümlesi, odağınızı doğru yere yöneltecek ve evrene doğru mesajı gönderecektir. Hayatımızdan çıkmasını istediğiniz şeylerden kurtulmayı dilemek, odağı problemde tutar. Sürekli hastalıktan kurtulmaya odaklanarak hayatınıza daha çok hastalık çağırırsınız. Oysa yapmanız grereken sağlıklı olmaya odaklanmanızdır. Ulaşılmak istenen yeri görmek, düşünmek, arzulamak sizi yolda tutar. Kurtulmak istediğinizi görmek, düşünmek, nefret etmekte sizi yolda tutar. Hangi yolda kalmak istiyorsunuz?  Tabii ki güzelliklerde... (eğer şikayet ederek ilgi toplamak ve mutlu olmak gibi bir zevkiniz varsa eski yola devam etmenizi tavsiye ederim) Bugün güzel bir alıştırma yapmaya ne dersiniz? Hemen bir kağıt kalem çıkarıp neler istediklerinizi yazın. Hayatınızın tüm önemli alanları için en az üç istek yazın. Kariyer, para, aile, eş, sosyal, sağlık, kişisel gelişim... Sonrada bu isteklerinizin sahip olduğunuz kadarına şükredin, teşekkür edin. Bu çalışmayı yaparken olumlu ifadeler kullandığınızdan emin olun. Beni mutlu edecek, yaratıcılığımı kullanabileceğim, ekip çalışmasının olduğu, hafta içi çalışacağım bir iş istiyorum.( siz dahada detaylandırabilirsiniz) Ben, bugün ihtiyaçlarımı karşılayabildiğim bir işin olduğu için şükrediyorum... İyi  İSTEMELER size... Sevgiyle isteyin, sevgiyle ilerleyin.

. NLP uzmanı ve Yaşam Koçu Arzu Bıyıklıoğlu

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..