Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Geri adım

Geri adım
 

Her şey her an istediğimiz gibi gelişmeyebilir, en haklı olduğumuz konularda bile zaman zaman geri adım atmak zorunda kalabiliriz.

Buna mecbur bırakılabiliriz. Geri adımlar insanı üzer ama sonucu, çoğu zaman iyi gelişmelere de yol açar.

Hayatımızın her alanında ufak çaplıda olsa geri adımlar atmayanımız yoktur.

Konu ile ilgili olarak bir fıkra anlatmak istiyorum sizlere.

Neyzen Tefik, bir ney üstadı olduğu kadar, hazır cevap ve nükteleri ile de tanınır.

İşte Neyzen bir gün, kör kütük meyhaneden çıkmış eve gidiyor.

Dar bir yol, iki kişi yan yana geçemeyecek kadar dar.

Yolun öbür başında iri yarı genç başka bir sarhoş.

Neyzen yol istemiş ötekinden, beklemiş ki yol versin de geçip gitsin.

Ötekinin umurunda mı, başlamış birden bağırmaya,

—Ben demiş senin gibi yaşlı bir moruğa yol vermem, hele ciğeri beş paralık bir moruğa deyince.

Neyzen kenara çekilip,

—Sen öyle birine yol vermezsin ama ben veririm demiş, buyur geç.

Bu fıkradan herkes anladığı yorumu kendi yapsın.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..