Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Geri ver alıp gittiğin yüreğimi !

Geri ver alıp gittiğin yüreğimi !
 

Neden içimde bir hüzün ve boşluk var?

Neden en sevdiğim şeyleri yapmaktan zevk alamıyorum ve hatta yapmıyorum şu an?

İçimdeki gözyaşları akmamaya devam ediyor.

İçim, içim çığlık çığlığa bağırırken dişlerimi sıkıp susuyorum ..

Haklılar ben sensiz yaşıyorum sevdayı ..

Ben! Ben ki umutları olan o koca yürek !!

Hangi günde hangi dakikalarda sildi yaşama sevincini?

Ve hangi saniyelerde koptu gitti son umut paresi satırlarından…

Hah son değildi biliyorum ilk olmadığı gibi ..

Ama niçin Ölüm sessizliğinde ve yılgınlığında içim hala…

Hala aklım neden takılmış durumda anlara ..

Ben nerde yitirdim yüreğimi…

Ve kim bilir kim?

Bulup getirecek mi geri bana ??

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..