Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '13

 
Kategori
Siyaset
 

Gezi meselesi

Gelelim şu geziparkı meselesine;

Gittim gördüm öğrencilerle doluydu dört bir taraf;

Aslında çok kirli de değildi amma

Sidik gölü vardı gördüm

Araçlar yakılmıştı gördüm

Ağaçları korumak için çıktılar

Ağaç yaktılar

Önceleri gerçekten özgürlük içindi

Sonra yağma oldu işin b*ku çıktı

Kendi özgürlükleri için başkalarının özgürlüğünü kısıtlayan girdi sahneye

1930 da ezanı Türkçe okutup 1940-1950 arası dini eğitimleri yasaklayan

Çağdaşlığı o zamanda/şimdi de çıplaklık sayan

Batının sadece elbisesini alıp örtüyle uğraşan zihniyetler de oradaydı

28 şubat döneminde imamhatipler için eylem yapanları yobaz/gerici olarak nitelendilerin bizim olmayan bu basın; yine oradaydı

İktidarı amerika yalakası olarak nitelendirenler ingiliz/amerikalılarla saf tuttu

Daha doğru gezi parkında

Kimin ne mal olduğu ortaya çıktı

Barolarla birliği başkanı abd büyükelçisine biring veriyordu herhal

1980 darbesinde bizim çocuklar başardı demişti ya ABD; onların çocukları başaramadı maalesef

Ulusalcıları da gördüm orada;

Asker şehit olurken apo ile gardaş olanlar içeri tıkılınca Atatürkçü oldular

İş özgürlüğe gelince;

Gidin anne/babalarınıza sorun neden 1982 anayasasına evet demişler

Sizin özgürlüğünüzü onlar aldı/gidin onlardan isteyin

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..