Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gezi Parkı

Gezi Parkı
 

gezi parkı


Aslında işin özünü aslı hanımın SAÇMALAMA sözcüklerinden geçiyor…

Eğer benim kızdığım adamı beğenirsen saçmalarsın. ( adamı sözcüğü biraz kaba kalıyor özür dilerim ama kendimi ifade edebilmek adına yazıyorum.)

Hangimiz yapmıyoruz bunu?

Aydın geçinen yazarlarımız ve gazeteler aynı şeyi yapmıyor mu?

Yandaş gazetelerde eleştiri yok, muhalefette takdir…

İnsan olduğumuzu unutuyoruz.

Daha doğrusu peygamber olmadığımızı…

Bizleri yönetenlerde insanlar.

Bazen iyi diye uyguladıkları icraatlarda, bazen öyle küresel poyraz gelir ki, pim elinde kalır. Kendini de yok eder. İcraatlarını da…

Dikkat ediyorum. Taraf tutar gibi herkes kendi fikirlerinin doğruluğunu kabul ettirmeye çalışıyor, kimsenin kimseye tahammülü yok.

Boy boy ayrışık resimler, yazılar…

Yönetenler iyi yaptıklarının yanında kötüye de imza atarlar. Bunu kabullenelim hazmedelim. Hangimiz hata yapmıyoruz.

"Ben başbakanımızı severim ama şurada yanlış yaptı" veya "Ben Başbakanımızı sevmem ama şunu çok iyi yaptı, helal olsun" sözcüğü kulağa ne kadar hoş geliyor değil mi?

Bunları söylemek bu kadar mı zor?

Kusura bakmayın ama yönetenlere ve muhalefete tutmadığımız gözüyle bakıyoruz.

Hal böyle olunca iyi yapılanlar göz ardı ediliyor.

Baştan sevmeyince, sevmeyi denemeyince, başarılarına körükleniyoruz. Takdir etmekte zorlanıyoruz.

Sorgulayın bakalım, tuttuğunuz parti geçmişten gelen bir gelenek mi?

Atalarınızın geleneği nimi sürdürmeye devam ediyorsunuz. Bunu hiç düşündünüz mü?

Düşünmüş olsaydık bu kadar fanatik olabilir miydik acaba!

Böyle olmayanlarımız var ama ne kadarımız?

Ayrıca ne çabuk unuttuk!

Bizi ayrıştıran partilerin, maaş zammında nasıl kanka olduklarını.

Menfaatleri için takla attıklarını. Kıyak emekliliği. Telefon faturalarını.Ceylan derilerini.

Onlar saten yataklarda, milyon dolarlık evlerde yaşarken, siz hala, benim takımım, pardon, partim diye en yakınınızı kırma çabası içerisindesiniz.

Gezi parkında birlik görüntüleri, yani HALK HAREKETİ bunun için.

Bunun içindir ki sosyalist gençler eşliğinde namaz kılınış...

Farklı düşüncelerin bir araya gelişi.

Haydi buna gösteriş yapıyorlar diyelim.

Şehir hatları iskelelerinde yeni gelenek oluşmuş;

İskelede bekleyenler, vapurda inenleri alkışlıyor. Aynı şekilde inenler kendilerini alkışlayanlara cevap veriyor.

İçlerinde türbalı kadınlar, küpeli erkekler gördüm.

Turistlerin dudak büküşlerini gördüm.

Bu iş artık Tayyip olayından çktı.

İşte buna ötekileştirmeden yapılan HALK HAREKETİ derim.

Ben HALK’ım. Beni yönetenleri ben seçerim.

Bunu unutan siyasetçi olursa, beni karşısında bulur…

 
Toplam blog
: 21
: 683
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

1962 istanbul doğumlu, 1982 Pertevniyal edebiyat mezunu. Evli,Mustafa ve Kaan adında iki çocuk sa..