Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Gibi Sevgili

Sıcaksın yak beni
Ey ateş gibi sevgili
Ya kal yanımda,
Ya bir başıma bırak beni...
....
Bu sağır duymalı ayak sesini
Bu kör görmeli birini
Ey gökteki ay, yüzlü
Gibi sevgili
Bilmelisin beni, benim seni bildiğim gibi...
...
Başımı döndürme benim,
Bir ağrı var, yanıyor bir yanı yüreğimin
Ben değilsem Yusuf
Gibi bir sevgili,
Sen de benim gibi biri değilsin! 
...
Tam senle ikimiz bir tamın,
İki parçasıyız,
Gökten yeryüzüne düşen yağmur
Gibi olan sevgili
Bak bakıyorum sana yağsana yüzüme...
...
Ey bir ömür aradığım meçhul,
Gibi olan sevgili
Seni bulacağım
Sona geldiğim gün…
Kömür gözlerini daha fazla kaçırma
Bakacağım uzun uzun,
Rüyamda da olsa…
 
 25.01.2012
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..