Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Şimdi neyse de //

Şimdi neyse de //
 

sessizliği sevmiyorum

hele de gecelerin sessizliğini

hiç

bundandır işte

evimde daima bir papağan beslerim

ben sustuğumda uyurken geceleri

o kunuşsun diye

yalnızlığı sevmiyorum

hele de kendi yalnızlığımı

hiç mi hiç

bundandır işte

elimde daima bir resin albümü tutarım

yalnız kaldığımda başbaşa kendimle

yanımda sevdiklerim olsun diye

yalnızlığı sevmiyorum

sessizliği sevmiyorum

hele de sensizliği

hiç sevmiyorum

şimdilik neyse de

ben ne halt ederim öldüğümde

bilmiyorum !

muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..