Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Gideceği yeri bilen mektup: E-Mektup 1

Gideceği yeri bilen mektup: E-Mektup 1
 

Bu küçük kelebek bir gün senin bahçende sevginle serpilmiş çiçeklere de konacak.


Yaz güneşim, arkadaşım. Yakın olmasam da bilirsin duygulara sınır yoktur. Ulaşamayacakları yer yoktur. Yeter ki çaldığında kapıyı bir açan bulunsun. Uzak olan nedir? Yanı başında oturan, uzatsan eline dokunabildiğin, nefesini duyabildiklerin sana ne kadar yakındır? Ya ben? Ben ne kadar uzaktayım sence ? Sadece bir kelime kadar, bir cümle kadar, bir merhaba kadar uzak… Ve bir o kadar yakın.

Tesadüf diye bir şey yoktur meleğim. Sadece doğru zaman vardır. Benim yüreğim sevgi ve dostluklara ne kadar açık ve ne kadar geniş ise senin de bir o kadar geniş ve sıcak. Senin de sıcak bakışların yaz güneşleri gibi ısıtıyor dostlarının yüreğini. Sevgimi hak edene gökyüzündeki en parlak yıldızı göndermişsin. Onun adı Sirius ( Ak yıldız ). Senin adın da Fatoş. Sen de benim Ak yıldızımsın. Ak yelimsin. Peki dünyamıza en yakın yıldızı bilir misin? O da Güneştir. Ama sadece orta büyüklükte bir yıldızdır. Isıtmak ve hayat vermektir onun işi. Tıpkı ben gibi. Sen gibi. Ve daha nice yüreği dünyaları sığdırabilecek kadar büyük olanlar gibi.

Yaz güneşim. Sen sadece yazları değil dört mevsim, üşüyen kalpleri ısıtabilecek bir yüreğe sahipsin. Bana kelebeğim dedin. Biliyor musun bu küçük kelebek bir gün senin bahçende yetişen benzersiz renkteki çiçeklere de konacak. O çiçeklere iyi bak. Susuz ve sevgisiz bırakma onları.

Kimsenin seni üzmesine ve incitmesine izin verme diyorsun bana. Sana söz. Buna asla izin vermeyeceğim. Ama bana sen de söz ver. Sen de izin verme buna, olur mu? Ne zaman içini bir hüzün kaplarsa beni düşün beyaz meleğim. Gülen yüzümü düşün. O gülüş senin enerjin olsun. Uzaklar sevgilerle yakındır arkadaşım. Ben her zaman yanı başındayım. Sesini duymam belki, elini tutmam. Ama her zaman yanındayım işte. Biz birer ışığız. Birilerine ışık olabilmek ne güzeldir. Aydınlatmak ve aydınlanmak ne güzeldir.

Beyaz meleğim. Hayat sana çelme taktığında bana tutun ve ayağa kalk. Dedim ya ben her zaman yanındayım. Kalk bir an önce de yine koşalım. Hüzün mavisi gecelerden bembeyaz sabahlara koşalım. Şehri sorgulayalım. Cevapları bulup çıkaralım saklandıkları köşelerden. Daha çok soru var. Sormaktan ve koşmaktan yorulmayalım. Bu güç bizde var. Kendine iyi bak arkadaşım. Bu mektup seni bulacak biliyorum. Aldığında gözlerin ışıyacak. Tıpkı benim senden aldığımda ışıdığı gibi. Işıklarımız hiç sönmesin. Sevgiyle kal yaz güneşim. Işıkla kal.

Müşerref Özdaş

( 1 Aralık 2009 )

 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..