Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gideceğim

Gideceğim
 

Birgün sabah uyandığında beni yanında bulamayacaksın. Sessizce terkedeceğim seni, sebep neydi diye soramayacaksın. Ayrılığın ardından korkular baş gösterecek, beni aldatırken bile duymadığın hissetmediğin korkular belirecek. Nerede kiminle diye soracaksın kendi kendine dudaklarından dökülen terketti sözüne sen bile inanamayacaksın. Bir zaman beni yalanlarla aldatan dudaklar söyleyemeyecek terkedildigini. Belki bensiz kalınca benimle geçirdigin günlerin kıymetini degerini anlayacaksın. Kulağın heran kapı sesinde olacak belki gelirim diye. Dön diye yalvarsan da nafile olduğum yerler çok uzak ulaşamayacaksın. Seni sana sır gibi sakladığın yalanlarınla başbaşa bırakıp hayatından GİDECEĞİM. Ayrılışımı kabullenemiyecek gözlerin. Kulağın telefon sesinde olacak belki ararım diye her çalışında ürpereceksin... Kimse benim kadar sevemeyecek seni alışamazsın bilirim sevgisizliğe, alışamayacaksın bensizliğe. Adımı her anışında keşkelerle dolacaksın, her günün doğumuyla belkilerle yanacaksın belki döner... Her gelmeyişimin ardından yıkılacaksın, vefasızlıkla suçlama beni! Seni hiç aldatmadım... Bakışlarımla bile ihanet etmedim aşkımıza... Bensiz geçen günlerinde sana yakın bana yabancı olan insanlarla olduğunu bilmeme rağmen.. Düşünmedim bile ihaneti seni hep benim bilirdim çünkü ben hep senindim. Herşeye rağmen ne kendime kızmaya ne de sevdiğim için pişmanlık duymaya hakkım yok. Bile bile ateşlere koştum göz göre göre seni seninle paylaştım, üzgünüm yüreğim kan ağlasa da GİDECEĞİM... Sevgim daha fazla hırpalanmadan, duygularım siyaha boyanmadan GİDECEĞİM... Yaşananlar paylaşılanlar güzel kalmalı bu sevgiyi kurtarmak için GİDECEĞİM... Yıllar sonra yüzüne baktığımda suçluluk duymamak için GİDECEĞİM...

 
Toplam blog
: 5
: 1920
Kayıt tarihi
: 14.10.09
 
 

24 yaşındayım. Turizm otelcilik yüksek lisans mezunuyum. Fakat şuanda büyük bir hukuk bürosunda asis..