Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

20 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

En sevgiliye

En sevgiliye
 


Eksik hissediyorum kendimi, seni düşünmekten kopunca biran..Sanki düzeni kayıyor hayatımın, sanki tepetakla oluyor her şeyim.

Seni düşünerek motive oluyorum hayata ve sensizliği hiç düşünemiyorum. Sensizliğin hayalini kurmak, senin sevginden mahrum yaşamak..... Kabus gibi.

Ben o kabusu görmeyi hiç istemiyorum.

Ben, devamlı içinde senin olduğun hayallerimle rüyalarımla tamamlamak istiyorum bu ömrümü. Sana adamak istiyorum bundan sonrasını.. Öncesi hiç gibiymiş seni tanıdıktan sonra anladım.

Beni bana bırakma sakın....

Çünkü ben sensiz ruhu olmayan bir cesedim.. Hiçim ben sen olmadan

Ne olur beni bana bırakma sakın..

Ben senin olmadığın bir dünyayı istemiyorum. Senin varlığını hissetmesem eğer üşürüm bu dünyadan,

Sevginin varlığıyla ısınıyorum…..Hayata tutunuyorum senin sevginle..

Hayatı seviyorum senin sevginle.

Dünyayı seviyorum içinde sen varsın diye…

Güne senin sesinle başlamak ve günü seninle bitirmek. Geceyi senin içinde olduğun rüyalarla uyumak…..

Beni bana bırakma sakın ne olur….

Sen yoksan eğer, senin sevgin yoksa eğer bende yokum…

Üşütme beni bu dünyadan ne olur.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..