Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum...

Gidiyorum karanlıklar örtünmüş bu dünyadan
Her şeyimi geride bırakarak
Bir tek acilar iplikleriyle işlediğim aşk torbamı
Yanıma alarak

Gidiyorum karanlıklar örtünmüş bu dünyadan
Yelkeni ait olduğu yer olan denizlere bırakarak
Dualar ediyorum tanrıya beni evine ateşlerden geçmiş bir melek gibi alması için

Gidiyorum karanlıklar örtünmüş bu dünyadan
Ölümün yokluk olamayacak kadar derin ve büyük anlamlar barındıran yanını öğrenmiş bir dünyalı olarak

Gidiyorum karanlıklar örtünmüş bu dünyadan
Göğün geceye doğan ak ve serin karnına sıcak başımı yaslayarak.....

 
Toplam blog
: 6
: 334
Kayıt tarihi
: 29.08.08
 
 

İstanbul'da oturuyorum... Üniversite öğrencisiyim aynı zamanda basketbolcuyum... Adam Sandler hayr..