Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

22 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum ..

Gidiyorum ..
 

Kaç saat geçti aradan

Yoksa onlarca yıl mı desem,

Hepsi geçti birer birer

Sen gelmedin…

Seni beklerken yaşadım

Bütün sevgileri

Seni beklerken unuttum

Tüm günleri…

Kötü düşüncelerimin

Dehlizinde kayboldum

Defalarca,

Kaç doğum gördüm

Kaç ölümü yolcu ettim

İki kapılı bu handan…

Ah bir dönsen geriye

Uçabilirim aydınlığa

Şarkılar da söylerim

Halay çekerim

Kafa atarım taşlara…

Bekledim

Bekledim gelmedin

Gözyaşlarımı mı, kederlerimi mi?

Yoksa umudun mutluluğa

Kanat çırpınışlarını mı?

Bekliyorsun…

Ne yıldızlar karanlığı

Ne Gökyüzü güneşi

Ne de kuşlar mevsimleri

Beklemediler

Benim seni beklediğim kadar…

Kaç saatler geçti aradan

Yoksa on yıllar mı desem

Hepsi geçti birer birer

Sen gelmedin…

Gönülleri uçuran

Yaz mıdır bahar mıdır?

Soramıyorum

Sorsam da kimseler bilmiyor,

Ben bekliyorum

Ben yazıyorum

Havanın sıcaklığı da

Yetmiyor

Ben eziliyorum

Kelimelerimin altında

Bilmiyorsun

Zaman azaldı tükendi

Sen hala gelmiyorsun

Ama vakit tamam

Ben gidiyorum…

E l v e d a…

Elveda Sevdiğim!

 

Erdoğan Özgenç

Adana 22.12.2012 16.43

  

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..