Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gıkı çıkmayan erkekler ;uyanın!

Shalimar kırkı çıkan kadını yazdı!

Ben de gıkı çıkmayan erkeği yazayım!

Gözlemlerim var bu konuda!

Erkek kırka kadar cahildir! İsterse profesör olsun! Dikkat etmişseniz tüm filozoflar kadın kazığı yemiş adamlardır!

Nitze mesela! Serhat Bey yazdı bugün! Sonunda delirmiş! Kendine dikkat etmesini bu vesileyle söylemek isterim!

Kadınların müthiş bir etki alanı vardır! Radyasyon yayarlar erkeğin etrafına. Çoğu da kanserden gider zaten! Bundandır!

Evden işe işten eve gelen erkeklerde bu kronik hal alır. Tedavisi mümkün değildir. Bilgi kirliliği yaşarlar. Mesela Shalimar bu yazıyı bunun için yazdı!

“ E artık kırka geldik Bey! Yeni bir Hülya ile karşındayım!”

Kabustur bu!

Gıkı çıkmayan zavallı inanır! Soramaz bile!

“Ne değişti Hülya? Bitsin artık bu hülya!”

Sıkar tabi demek! Radyasyon bombardımanı başlar!

Dikkatinize çekmek istiyorum! Bakın radyasyon yayılan bölgelerde kadınlar daha otoriter! Hani erkek gibi dediğimiz kadın tipi buralarda gani!

Karadeniz mesela!

Çernobil içten içe yemiş bitirmiş bizi haberimiz yok!

Bitmedi! Nataşalar da ayrı bir radyasyon kaynağı! Görüyoruz çekiciliklerini!

Bunun için erkeklerin, hele kırklı yaşlara hanımı gelen erkeklerin radyasyon kontrolünden geçmeleri lazım diye düşünüyorum.

Çekmecede böyle bir birim olduğunu tahmin ediyorum!

Erkek nesli yeteri kadar bozuldu!

Uyanalım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..