Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '13

 
Kategori
Müzik
 

Gine Yeşillendi Germir Bağları...

Gine Yeşillendi Germir Bağları...
 

Kayseri Türküsü
Derleyen: AHMET GAZİ AYHAN
 
Gine yeşillendi Germir bağları
Bakarım erimez dağların karı
Bergüzar yollamış ellerin yari
 
Saçımı boynuma dolar ağlarım
Verseler yarimi güler oynarım
 
Ben bu yola baş koydum
Seni gelecek diye
Sol yanımı boş koydum
 
Saçımı boynuma dolar ağlarım
Verseler yarimi güler oynarım
 
Gine güzler geldi yollar işledi
Gözüm yaşı durmuş gine başladı
Benim yarim suna boylum nerelerde kışladı
Saçımı boynuma dolar ağlarım
Verseler yarimi güler oynarım
 
Ben bu yola baş koydum
Seni gelecek diye
Sol yanımı boş koydum
 
Saçımı boynuma dolar ağlarım
Verseler yarimi güler oynarım
 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..