Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

15 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Gir hayatıma...

Gir hayatıma...
 

Dün gece baktım kara bulutlara

gökyüzü ağlıyordu sanki

Kaç kere uzandım gözyaşlarına

ellerimle yakalamak için

Sadece “sessizlik” düşüverdi

avucumun içine

İşte o an camdan yapılmış gibi

dokunsalar kırılacağım…

Çünkü benimle olmana

İhtiyacım var

İhtiyacım!

Sakın susma artık

Ya “gir hayatıma” düş kollarıma ya da

Çık artık hayatımdan…

Çünkü ölüyorum seni görmek için

Ve sen her gece delirdiğimi

fark etmiyorsun bile…

Kanıtlamak için şarkı mı söylemeliyim

şiir mi yazmalıyım

Neden bilmiyorum ama “utanıyorum…”

Keşke gözlerini kaçırmadan

baksaydın

Görürdün dünyamı

Nasıl aydınlattığını

Bir de senden başkasına yer

Olmadığını

sana dokunmak istediğimi,

ve sevdiğimi…

Hadi “gir hayatıma” gör kendini…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 15.09.2014 11.45

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..