Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Git Ey Yar

Git Ey Yar
 

resim: İbrahim ARSLAN


Bu aşkta mevsim sonbahar,
Birazdan yanakların ıslanır,
Benden dökülür yapraklar,
Bana aldırma git ey yar...
 
Bu aşkın bir-de kışı var,
Senin o kara kara bakışın,
Bakarken içimi yakışın var,
Yalan yüzüme gülüşün.
Beni kandırma git ey yar...
 
Bu aşkta ne sen kazandın
Ne sen kaybettin..
Ben ama ben var ya
Bildiğim yolda yolumu kaybettim...
Kendimi kaybettim sende..
Daha utandırma da git ey yar...
 
Hazan,hazan,hazan
Benim payıma neden ayrılık...
Neden ölümden beter bu hasret
Git..
Bana değil günahlarına ağla
Birazdan bu tepeye güneş doğar..
Senin için bahar..
Benim için sonbahar, kar,hüzün! 
Beni yattığım uykudan uyandırmadan git ey yar! 
                   01.07.2008
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..