Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gitme

Gitme
 

Lütfen gitme, ben git desem de sen gitme ne olur. Bıraktığın zaman beni çok üşüyorum, kirpiklerim hep ıslak sensiz, kimseyi görmeye konuşmaya dayanamıyorum sen gidince ve çok korkuyorum. Sıcağını alıp gidiyorsun her gidişinde hep kalıyorum ben bu buz dağlarıyla ve sonra yine yine çarpıyorum bu dağlara, parça parça oluyor savruluyorum sağa sola. Hep yanında kalsam, ellerini hiç bırakmasam kulağımdan sesin hiç gitmese sadece senin yanında nefes alsam ve gene senin yanında son nefesimi versem. Bırakma diye yalvarsam kapansam dizlerine acır mısın bu yüreğime kalırmısın yanımda? Gitme ne olur ben git desem de sen gitme bırakma beni.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..