Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kuşkayası (Turgut Erbek)

http://blog.milliyet.com.tr/kuskayasi

24 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

GİTMEM

GİTMEM
 

köyümdeki çay


Çevremde dolanıp durma Azrail

Yaşamdan payımı almadan gitmem

İster bekle istersen listeden sil

Beynimdekileri yazmadan gitmem

***

Başımdan bela eksik olmadı hiç

Atbaşı gitti hep hüzünle sevinç

Gel beni dinle de bu işten vazgeç

O arsız keyfini bozmadan gitmem

***

Haram yemedim gönül kırmadım

Hak ettiğimden fazlasın almadım

Gel diye yalvarıp kapın çalmadım

Sırtımdaki yükleri atmadan gitmem

***

İnsanlık ateşinde yandım durdum

Kaynadım piştim de kendimi buldum

Yol erkân bilmeyenlerden yoruldum

Coşkun sel yatağın bulmadan gitmem

Turgut ERBEK

23.05.10 / Saat: 02.15

 
Toplam blog
: 72
: 1492
Kayıt tarihi
: 23.07.06
 
 

Edebiyata ortaokul yıllarında şiirle merhaba dedim. O yıllarda şiirlerim ve yazılarım yöresel gezete..