Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Gitmesini bilmek

Gitmesini bilmek
 

Google`dan aldim


Her şerde bir hayır vardır sözü son olayda kendini hissettiriyor. Deniz Baykal`a yapılan komplo bumerang gibi dönüp, olaya vesile olanları vuruyor. Bu durumdan dolayı en fazla olumsuz etkilenecek parti iktidar partisi. Türk milleti mağdurun yanında yer almayı görev bilir. Tayyip Erdoğan`da mağdur rolünü iyi oynadığı için Başbakanlık koltuğuna kalkmamak üzere oturdu. Önümüzdeki Cumhuriyet Halk Partisi kurultayında Deniz Baykal genel başkanlığa aday olmayıpta parti delegeleri üzerindeki etkisini kullanmaz ise Deniz Baykal`ın istifası Türkiye için hayırlı olabilir. CHP yeni genel başkanı ile halka umut olabilir. Yoksa iktidar partisi ülkeyi nereye sürükler ise sürüklesin, yapılan genel seçimlerde yine en fazla oyu alarak birinci parti olacaktır. Aslında CHP`nin genel başkanının değişmesini istemeyenlerin başında iktidar partisi yöneticileri gelir. Onlarda biliyorki mevcut genel başkan ile CHP`nin iktidar olma şansı hiç yoktur. Bu yapılan komploya en fazla onlar üzülmüşlerdir.

22 4 2010 tarihli yazımda CHP kurultayında Deniz Baykal`ın genel başkanlığa veda etmesi gerektiğini yazmıştım. Bu istifa durumuna ihtimal vermediğimi yazmıştım. Bunuda dağ fare doğurur mu diye belirtmiştim. Deniz Baykal`ın istifası hiçde hoş karşılamadığım bir olaydan dolayı geldi. Benim bildiğim Deniz Baykal genel başkanlık koltuğunu kimseye bırakmaz kurultayda yine o koltuğa oturur. Bekleyip görelim. İnşallah ben yanılırım Türkiye kazanır.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...